Nog 11 dagen voor vertrek!

22 maart 2015 - Sint-Michielsgestel, Nederland

93 dagen op reis......
Nog 11 dagen voor vertrek, 2 april, het begint nu echt te kriebelen, de visums zijn geregeld......door de modernisering van de Indonesische ambassade zijn we drie keer op en neer geweest........je moet het onlogische maar snappen.
De rugzakken liggen al klaar, met daarbij, voorlopig de zaken die echt mee gaan. Dit keer voor het eerst met cathay pacific , via Hong Kong, eerst een uurtje of 10, met een tussenstop van 3,5 uur, en dan naar Jakarta in 4 uur.
Vooraf een hotel geboekt, een overnachting, en dan met de trein, via Gambir, naar Bandung, even een praatje maken met die ouwe......Het wordt hierna, en eigenlijk nu al, steeds spannender, na ongeveer anderhalf jaar spin en melonhead, weer vast houden en te knuffelen, er zullen wel wat traantjes vloeien, het wordt sedan. De planning is tot dat moment, 2 dagen in Bandung, en hierna met de trein naar Malang( 16 uur). We moeten op 9 april in Denpassar zijn, en vliegen 10 april, 's nachts om 1.50 uur, richting West Papua, samen met de kids, waar we een week liveaboard gaan doen, een week op een boot, en duiken wanneer je maar wil......bagus sakali. heel mooi dus. Het wordt dus nog even krap, zeker gezien het tempo in indonesie, om op 9 april in Bali te zijn.